Strukovne radionice: vizualne komunikacije i tržišne strategije za slobodna zanimanja, umjetnike i male obrtnike
Radionice iz ciklusa ”Vizualne komunikacije i tržišne strategije” namjenjene su profesionalnim umjetnicima, različitim dizajnerima i malim obrtnicima koji svoj rad, proizvode, znanja i vještine žele plasirati na domaćem i stranom tržištu. Radionice se odvijaju po tematskim cjelinama, unutar kojih se obrađuju pojedine teme na praktičan i jednostavan način, uz radnu skriptu i vježbe sa kojima će polaznici radionica moći usavršiti svoje tržišne strategije, a što će u velikoj mjeri pripomoći razvoju i opstanku domaćih kreativnih industrija.
Trajanje radionica i termini: ovisno o interesu učesnika, fleksibilno se prilagođava trajanje i termini radionica, te se sa svakim učesnikom izrađuje individualni plan rada prema njegovim profesionalnim potrebama.
Informacije i kontakt: kresimirag@hotmail.com
Sadržaj i teme na radionicama:
1. Oblikovanje cjelovitog vizualnog identiteta za pojedine proizvode ili grupu proizvoda, događaje, manifestacije, izložbe, tribine, predavanja, edukativne programe, i sl., vizualni identitet umjetničkih udruga i malih obrta, marketing u kulturi. Kreiranje naziva i logotipa, kao i reklamnih materijala, a u što ulaze leci, katalozi, pozivnice, posjetnice, info-knjižice, i sl.
2. Izrada i obrada promotivnih fotografija za internet i grafičke materijale
3. Oblikovanje plakata za različite namjene – izložbe, manifestacije, predavanja, sajmove, festivale, i dr.
4. Kreiranje web stranica i blogova – izrada i ažuriranje web stranica i blogova, metode za povećanje posjećenosti stranica na internetu.
5. Kreiranje profila, stranica i promotivnih kampanja na društvenim mrežama
6. Pisanje promotivnih tekstova za internet i štampane materijale, te različite pozivnice i obavijesti.